Så hittar du medarbetare inom kundservice som trivs, levererar och utvecklas

Framgångsprofiler – Så hittar du medarbetare inom kundservice som trivs, levererar och utvecklas

Att hitta rätt person för rätt jobb kan vara svårt och resurskrävande i form av både tid och pengar. Inom kundservice och försäljning kan det ofta vara hög personalomsättning – vilket har både sina för- och nackdelar. Med ett personlighetstest kan en rekrytering grunda sig på vetenskap och fakta, snarare än på magkänslan hos en rekryterare. Att tydligt förstå hur en medarbetare fungerar är även hjälpsamt under den kommande anställningen för att kunna coacha varje medarbetare på bästa sätt.

Tillsammans med vår samarbetspartner Psykometrika anordnar vi ett frukostseminarium med tema ”Framgångsprofiler – så hittar du medarbetare inom kundservice som trivs, levererar och utvecklas.” Psykometrika har bedrivit aktiv forskning inom psykometri sedan 2006. Bolaget grundades av Patrick Littorin och professor Bo Ekehammar som i över 40 år forskat på området.

Frukost serveras mellan 08.00 – 08.30 och därefter pågår föreläsningen till 09.30.


Frukostseminarium om framgångsprofiler i kundservice


Torsdagen 16/2 klockan 08.00 – 09.30


Svetsarvägen 8, Solna Business Park

Anmälan är tyvärr stängd. Fyll gärna i din e-postadress för att få inbjudan till nästa frukostseminarium. 

Nyhetsbrev

Ditt namn*

Din e-post*

  • Seminariet var mycket intressant eftersom vi precis ska starta en grupp som fokuserar på merförsäljning. Vi upplevde att vi fick mycket bra och relevant information och tips. Vi gick alla därifrån mycket inspirerade!

    Besökare Merförsäljning i kundservice okt 2016
  • Jag tycker att frukostseminariet var väldigt bra. Den tillhörande presentationen gjorde att man fick en bättre bild om vad talaren ville förmedla. En god lättsam stämning gjorde att man blev inspirerad.

    BesökareMerförsäljning i kundservice okt 2016
  • Jätteintressant! Kul att få höra hur andra jobbar med det man dagligen jobbar med själv. Mycket bra att det är folk ur "driften" och produktionen som talar - det skapar förtroende.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Mycket bra och intressant att höra hur andra resonerar, vad man fokuserar på etc. Bra och engagerade föreläsare! En tia helt klart!

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Det som var det mest intressanta var att höra någon "från verkligheten" prata om hur man hanterar KPI:er rent praktiskt. Lätt att ta till sig teorin, men svårare att hantera det i en professionell drift, vilket beskrevs bra under seminariet.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Det som var riktigt bra var framförallt förklaring till bakgrunden av nyckeltalen - vad de är "bra" för. Men även delen kring coachning, som jag ska implementera på min avdelning.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Utan tvekan mycket intressant. Jag jobbar själv som konsult inom försäljning, men primärt inom rena försäljningsorganisationer, så därför är det intressant att jämföra hur man resonerar inom kundservicesfären och hur man jobbar.

    BesökareMerförsäljning i kundservice okt 2016
Recent Posts
Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.