Så hittar du medarbetare inom kundservice som trivs, levererar och utvecklas

Framgångsprofiler – Så hittar du medarbetare inom kundservice som trivs, levererar och utvecklas

Att hitta rätt person för rätt jobb kan vara svårt och resurskrävande i form av både tid och pengar. Inom kundservice och försäljning kan det ofta vara hög personalomsättning – vilket har både sina för- och nackdelar. Med ett personlighetstest kan en rekrytering grunda sig på vetenskap och fakta, snarare än på magkänslan hos en rekryterare. Att tydligt förstå hur en medarbetare fungerar är även hjälpsamt under den kommande anställningen för att kunna coacha varje medarbetare på bästa sätt.

Tillsammans med vår samarbetspartner Psykometrika anordnar vi ett frukostseminarium med tema ”Framgångsprofiler – så hittar du medarbetare inom kundservice som trivs, levererar och utvecklas.” Psykometrika har bedrivit aktiv forskning inom psykometri sedan 2006. Bolaget grundades av Patrick Littorin och professor Bo Ekehammar som i över 40 år forskat på området.

Frukost serveras mellan 08.00 – 08.30 och därefter pågår föreläsningen till 09.30.


Frukostseminarium om framgångsprofiler i kundservice


Torsdagen 16/2 klockan 08.00 – 09.30


Svetsarvägen 8, Solna Business Park

Du anmäler dig till eventet genom att fylla i formuläret nedan. Bjud gärna med en kollega.

Välkomna!

Förnamn*

Efternamn*

Din e-post*

Ditt mobilnummer*

Företag*

Eventuell specialkost

Vill du bjuda med en kollega?

 Ja Nej

Din kollegas e-postadress

  • Seminariet var mycket intressant eftersom vi precis ska starta en grupp som fokuserar på merförsäljning. Vi upplevde att vi fick mycket bra och relevant information och tips. Vi gick alla därifrån mycket inspirerade!

    Besökare Merförsäljning i kundservice 13/10
  • Jag tycker att frukostseminariet var väldigt bra. Den tillhörande presentationen gjorde att man fick en bättre bild om vad talaren ville förmedla. En god lättsam stämning gjorde att man blev inspirerad.

    BesökareMerförsäljning i kundservice 13/10
  • Jätteintressant! Kul att få höra hur andra jobbar med det man dagligen jobbar med själv. Mycket bra att det är folk ur "driften" och produktionen som talar - det skapar förtroende.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln 11/11
  • Mycket bra och intressant att höra hur andra resonerar, vad man fokuserar på etc. Bra och engagerade föreläsare! En tia helt klart!

    BesökareDin guide i KPI-djungeln
  • Det som var det mest intressanta var att höra någon "från verkligheten" prata om hur man hanterar KPI:er rent praktiskt. Lätt att ta till sig teorin, men svårare att hantera det i en professionell drift, vilket beskrevs bra under seminariet.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln
  • Det som var riktigt bra var framförallt förklaring till bakgrunden av nyckeltalen - vad de är "bra" för. Men även delen kring coachning, som jag ska implementera på min avdelning.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln
  • Utan tvekan mycket intressant. Jag jobbar själv som konsult inom försäljning, men primärt inom rena försäljningsorganisationer, så därför är det intressant att jämföra hur man resonerar inom kundservicesfären och hur man jobbar.

    BesökareMerförsäljning i kundservice 13/10
Recent Posts
Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.