Frukost om försäljning i kundservice

In Okategoriserade

En konkret guide i hur du kan skapa en lönsam kundservice!

Under morgonen anordnade vi ett frukostseminarium kring temat merförsäljning i kundservice. Morgonens talare var Malin Bernspång, som arbetar som operativt ansvarig hos Ageris och har därmed stor erfarenhet av att både implementera och utveckla försäljningen i kundservice.

Försäljning är som alla vet vitalt för att ett företag ska lyckas. Traditionellt sett har försäljning och kundservice skett på två olika avdelningar där den ena svarar på inkommande och den andra jobbar med utgående samtal. När en kund kontaktar ett företags kundservice finns ett utmärkt tillfälle till merförsäljning. Trots detta är det alldeles för få företag som har implementerat försäljning i sina kundserviceorganisationer.

Med merförsäljning i kundservice kan kundserviceverksamheten gå från en kostnadsdrivare till en intäktsdrivare.

Vill du ta del av innehållet? Ladda ned vårt whitepaper nedan. 

Ditt namn*

Företag*

Din epost*

Ditt telefonnummer

Recent Posts
Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.