Frukost – Försäljning i kundservice

In Okategoriserade

En konkret guide i hur du kan skapa en lönsam kundservice.

Försäljning är som alla vet vitalt för att ett företag ska lyckas. Traditionellt sett har försäljning och kundservice skett på två olika avdelningar där den ena svarar på inkommande och den andra jobbar med utgående samtal. När en kund kontaktar ett företags kundservice finns ett utmärkt tillfälle till merförsäljning. Trots detta är det alldeles för få företag som har implementerat försäljning i sina kundserviceorganisationer.

Torsdagen den 13 oktober bjuder vi in till ett frukostseminarium kring temat försäljning i kundservice. Morgonens talare är Malin Bernspång, som arbetar som operativt ansvarig hos Ageris och har därmed stor erfarenhet av att både implementera och utveckla försäljningen i kundservice.

Frukost serveras mellan 07.30-08.00 och därefter pågår föreläsningen till 09.00.


Frukostseminarium om försäljning i kundservice


Torsdagen 13/10 klockan 07.30 – 09.00


Svetsarvägen 8, Solna Business Park

Anmälan är nu stängd för denna gång! Håll gärna utkik efter fler spännande seminarium här på bloggen. Vill du ha information om andra tillställningar och användbara tips om hur du kan skapa en kundservice i världsklass? Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev nedan. 

Ditt namn*

Din e-post*

Vad är du intresserad av?*
KundserviceOrganisationLedarskapPersonlig utvecklingHR

Recent Posts
Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.