Kundservice i sociala medier

Att ha en kundservice på sociala medier stärker ert varumärke och skapar en närmare dialog med kunderna och marknaden. Om den sociala kundservicen används på rätt sätt kan man bygga en armé av ambassadörer som sprider positivitet kring företagets varumärke både online och offline. I en tid och i ett sammanhang där rekommendationer och kunders ord väger tungt är det ovärderligt.

Ladda ned vårt kostnadsfria whitepaper för att läsa mer om kundservice i sociala medier och ta del av konkreta tips för hur ni implementerar och utvecklar sociala medier som en kundservicekanal.

Du kommer att få lära dig mer om:

Kundservice i sociala medier

Varför bör man ha kundservice i sociala medier? Hur ser det ut idag?

9 tips för kundservice i sociala medier

9 konkreta tips för er kundservice i sociala medier. Hur ska man agera på sociala medier och vad gör social medier till en unik kundservicekanal?

Samverkan med sälj och marknad

Varför är det viktigt att samarbeta över enhetsgränserna när det kommer till just sociala medier?

Förväntningar

Vad har era kunder för förväntningar på er tillgänglighet och ert agerande i sociala medier?

Trender

Vilka trender kan vi se för sociala medier som kundservicekanal?

Framgångsfaktorer

Strategiska tips för kundservice i sociala medier. Hur når man framgång?

Ladda ned ditt kostnadsfria whitepaper här

Ditt namn*

Företag*

Din epost*

Ditt telefonnummer

Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.