Ledning

Johan Johansson - Ageris Kontaktcenter AB

Johan Johansson, VD och grundare

Tel: 070-239 99 53

Johan Johansson arbetar som VD på Ageris och en sann produktionsexpert inom kontaktcenter. Johan lever och andas kontaktcenter och efter många år i branschen har Johan ett stort kontaktnät som ofta hör av sig för att be om allehanda råd rörande kontaktcenter. Johan kan branschens alla nyckeltal som ett rinnande vatten och älskar att räkna KPI:er (Key Performance Indicators) och ekonomi. Helst räknar han i huvudet, det blir roligare så. Johan sitter även i branschföreningen Kontaktas styrelse.

Johan Grim - Ageris Kontaktcenter AB

Johan Grim, Försäljnings- och marknadschef och grundare

Tel: 070-528 98 63

Johan Grim arbetar som försäljnings- och marknadschef på Ageris och har över 20 års erfarenhet från affärsutveckling och försäljning av IT och kontaktcenter-lösningar i Skandinavien. Johan intresserar sig för hur Ageris kan göra skillnad hos och producera nytta för företag och organisationer och han älskar att involvera halva företaget i sina potentiella affärer.

Ken Persson - Ageris Kontaktcenter AB

Ken Persson, IT-chef och grundare

Tel: 070-314 84 48

Ken Persson arbetar som IT-chef på Ageris och hans expertis återfinns inom automatisering, kontaktcenterplattformar, strategisk IT-förvaltning och affärsutveckling. Ken är en pionjär inom kontaktcenterteknologi och på 90-talet drev han en egen webbsite och ett av de första forumen inom CTI (Computer Telephony Integration). Då Ken var på en internationell contactcenterkonferens och blev presenterad för en amerikansk teknikspecialist frågade amerikanen om det var ”the Ken Persson?”. Ken är enastående på tekniken som krävs för ett kontaktcenter. Ken har en bakgrund som management konsult och IT-chef. Sedan år 2000 har Ken arbetat inom kundserviceoutsourcing.

Christine Granström - Ageris Kontaktcenter AB

Christine Granström, Produktionschef

Tel: 070-601 64 10

Christine har produktionsansvar för uppdragen som drivs på centret i Solna vilket innebär såväl personalansvar som leveransansvar mot våra uppdragsgivare. Christine har 20 års erfarenhet av kontaktcenter och har genom åren arbetat med projektledning, affärsutveckling och produktionsledning på några av de ledande outsourcingföretagen och med flera av de främsta köparna av outsourcing i Norden.

Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.