Våra uppdragsgivare

Vi är stolta över våra uppdragsgivare och de resultat vi tillsammans har uppnått. Nedan följer uttalanden från några av våra uppdragsgivare. Läs mer genom att välja företag i kolumnen till höger.

Referenser

  • Genom samarbetet med Ageris har vi en lyhörd och flexibel partner som driver och utvecklar vår kundservice och hjälper oss att nå våra mål kring tillgänglighet, service, försäljning och kostnad. Ageris hjälper oss att skapa transparens i vår kundservice och nu har vi verktygen som krävs för att förstå vad som händer i vår verksamhet hela vägen från servicenivåer och kundnöjdhet till innehållet i samtalen.

    Fredrik EngzellCoop / Kundservicechef
  • Genom samarbetet med Ageris har vi fått bättre uppföljning av hur kundservice presterar i förhållande till våra målsättningar och genom löpande mätning av Nöjd Kund Index (NKI) har vi nu en bättre bild av hur kunderna uppfattar vår kundservice. Ageris är en lyhörd samarbetspartner som hjälpt oss att skapa en effektivare och proffsigare kundservice.

    Linda SjöstenBring Citymail / Kvalitetsansvarig
  • Genom samarbetet med Ageris har vi en kompetent partner som kontinuerligt levererar kundservice av hög kvalité, bra försäljning och lönsamma kunder. Ageris tillför oss också viktig kompetens och gör att vi kan utveckla våra tjänster i den riktning som marknaden efterfrågar.

    Regina SiposSvensk Adressändring / VD
  • Genom samarbetet med Ageris har vi en kompetent partner som driver och utvecklar vår kundservice, vilket betyder att vi på Viking Line kan fokusera på vår kärnaffär. Ageris har tillfört flexibilitet, stärkt vår försäljning i kundservice och sänkt Viking Lines kostnader samtidigt som våra möjligheter att följa upp verksamheten har förbättrats.

    Sören HelgossonViking Line / Resetjänstchef
  • Seminariet var mycket intressant eftersom vi precis ska starta en grupp som fokuserar på merförsäljning. Vi upplevde att vi fick mycket bra och relevant information och tips. Vi gick alla därifrån mycket inspirerade!

    Besökare Merförsäljning i kundservice okt 2016
  • Jag tycker att frukostseminariet var väldigt bra. Den tillhörande presentationen gjorde att man fick en bättre bild om vad talaren ville förmedla. En god lättsam stämning gjorde att man blev inspirerad.

    BesökareMerförsäljning i kundservice okt 2016
  • Jätteintressant! Kul att få höra hur andra jobbar med det man dagligen jobbar med själv. Mycket bra att det är folk ur "driften" och produktionen som talar - det skapar förtroende.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Mycket bra och intressant att höra hur andra resonerar, vad man fokuserar på etc. Bra och engagerade föreläsare! En tia helt klart!

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Det som var det mest intressanta var att höra någon "från verkligheten" prata om hur man hanterar KPI:er rent praktiskt. Lätt att ta till sig teorin, men svårare att hantera det i en professionell drift, vilket beskrevs bra under seminariet.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Det som var riktigt bra var framförallt förklaring till bakgrunden av nyckeltalen - vad de är "bra" för. Men även delen kring coachning, som jag ska implementera på min avdelning.

    BesökareDin guide i KPI-djungeln nov 2016
  • Utan tvekan mycket intressant. Jag jobbar själv som konsult inom försäljning, men primärt inom rena försäljningsorganisationer, så därför är det intressant att jämföra hur man resonerar inom kundservicesfären och hur man jobbar.

    BesökareMerförsäljning i kundservice okt 2016
Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.