Backoffice

Ageris tar resultatet av ett kundärende eller en försäljning hela vägen in i mål. Vi lägger ordern, uppdaterar säljstödssystemet, förnyar avtalet, skickar ansökan/det nya kortet/brevet/paketet eller vad som nu krävs för att avsluta ärendet. Ni som uppdragsgivare behöver inte tänka på att ta hand om det som kommer från kontaktcentret.

Utredningsarbete/2:a linjen

Utredningstjänster och en 2:a linje som tar hand om mer komplexa ärenden utgör ofta en integrerad del av kundserviceuppdragen. Personalen som arbetar med utredningstjänsterna eller ”2:a linjen” adderar stort värde i kundkommunikationen, ökar produktiviteten och avlastar uppdragsgivaren.

Registerhantering

Erfarna handläggare med djup kompetens kring informationstjänster och registerhantering tar hand om komplexa ärenden och tar ansvar för underhållet av dina databaser.

Print, utskick och returer

Hantering av print och utskick av material i olika volymer samt returhantering. Vi har möjlighet att hantera större volymer av försändelser/paket.

Elektronisk dokumenthantering

Skanning, verifiering, digital lagring och arkivering av original.

Rasmus-Backoffice-Outsourcing
Rasmus, kundtjänstmedarbetare på Ageris

Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.