Kundservice

Vi hjälper er att uppnå era mål kring kundnöjdhet, försäljning, retention, win-back eller andra mål som är viktiga för att utveckla er relation med era kunder och stärka ert varumärke.

Ageris arbetar med kundservice för post/logistik-, finans- och resebranschen. Vi arbetar med kundklubbar och säljkanaler för konsumentprodukter baserade på kundtjänst och web. Ageris erbjuder företag med abonnemangsstrukturer skräddarsydda tjänster med syfte att kostnadseffektivt utöka kundbasen och respektive kunds livstidsvärde.

Ageris hjälper dig att utveckla kundkontakten via flera kanaler som t.ex telefon, chatt, talsvar, e-post, brev och webb. Ageris använder en effektiv och kompetent teknikplattform som ger stora möjligheter att mäta, analysera och ständigt utvärdera och utveckla kundserviceprocessen med syftet att förbättra kundnöjdhet och försäljning. Vi arbetar löpande med analys av processerna i kundtjänsten för att identifiera vad som kan automatiseras, hur samtalen med kunderna kan utvecklas för att stärka nyckeltalen och var mer energi kan läggas för att skapa nya och större värden för vår uppdragsgivare.

Jason-Callcenter-Outsourcing
Jason, kundtjänstmedarbetare på Ageris

Kontakta oss

Vad kan vi hjälpa dig med? Skriv en rad om ditt ärende så hör vi av oss så snart som möjligt.